BMW şi-a majorat de patru ori vânzările de maşini electrice, iar dieselul începe să piardă teren

13 iul 2018 Autor: Bogdan Alecu

Vânzările mărcii BMW au urcat în prima jumătate a acestui an cu peste 10% faţă de perioada similară a anului 2017, la 1.269 de unităţi, potrivit da­telor BMW Group Ro­mâ­nia.

Modelul cu cele mai mari vânzări este SUV-ul X5, cu 155 de unităţi, în scă­dere cu 13,5% faţă de pe­rioada similară a anu­lui trecut.

SUV-urile reprezintă în total 48% din livrările din prima jumătate a acestui an, procent însă în scădere de la 55,7% în primul semestru din 2017, scădere uşoară cauzată de schimbarea de gene­raţie a mai multor modele. În acelaşi timp, patru din cinci modele BMW vân­dute au fost în ver­siu­nea cu tracţiune integrală.

 

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 13.07.2018

 
Cuvinte cheie:
BMW
, vanzari
, incepere
, majorare
, masini electrice
, pierdere
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide