Care este influenţa multinaţionalelor în impulsionarea companiilor cu capital privat românesc. Cazul industriei auto

25 apr 2018 Autor: Sorin Pâslaru

Firmele cu capital privat românesc au crescut la umbra multinaţionalelor din industria auto, dar fără o strategie de ajutoare de stat şi de formare profesională vor rămâne la afaceri de doar zeci de milioane de euro, faţă de miliarde de euro cât au afaceri Automobile Dacia sau Ford, arată a treia ediţie a studiului „Capitalul privat românesc”.

Cea mai mare parte a furni­zo­­rilor de componente a­u­to pentru Automobile Da­cia din judeţul Argeş sunt firme cu capital majoritar stră­in. Prima companie cu capital ro­mânesc pe codul CAEN 29 „Fa­bri­carea autovehiculelor de transport rutier” este abia pe locul 13 din punctul de ve­dere al cifrei de afaceri printre fir­me­le de profil din Argeş, arată a treia edi­ţie a studiului „Capitalul privat românesc”, realizat de Ziarul Financiar cu sprijinul PIAROM - Patronatul Investitorilor Autohtoni din România.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 25.04.2018

 
Cuvinte cheie:
capital
, privat
, industria auto
, multinationale
, companii
, caz
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide