Mihaela Tudorică, brand manager Bentley şi Lamborghini: „În România piaţa de lux şi superlux are potenţial. Avem clienţi care întreabă de Bugatti“

4 iul 2014 Autori: Bogdan Alecu , Luciana Georgescu

Milionarii României îşi diversifică în continuare colecţia de automobile exclusiviste, iar pentru importatorii acestora miza nu o mai reprezintă numai maşinile de două-trei sute de mii de euro, ci mai ales cele de peste un milion de euro, cum este cazul mărcii Bugatti.
 
„Noi putem vinde oricând Bugatti în România. Am organizat inclusiv un eveniment pentru potenţialii clienţi. În urma acestuia, avem un client ce doreşte achiziţia unui Bugatti Veyron pre-owned“, a spus Mihaela Tudorică, brand manager pentru mărcile Bentley şi Lamborghini în cadrul Porsche Inter Auto (PIA).
 
În cazul în care preţul unui Bugatti Veyron Grand Vitesse nou depăşeşte două milioane de euro, fără taxe, în cazul unui Veyron deţinut anterior, preţul scade spre un milion de euro.
 
 
În România există patru automobile Bugatti, potrivit informaţiilor din piaţă, dintre care două reprezintă maşini de epocă, una în colecţia personală a lui Ion Ţiriac, în timp ce un Veyron este deţinut de „regele asfaltului“ Costel Căşuneanu.

 

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 04.07.2014

 
Cuvinte cheie:
automobile
, clienti
, romania
, lux
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide