Clienţii CEC Bank se pot autentifica în aplicaţia de Mobile Banking pe baza amprentei digitale

11 iul 2018 Autor: Roxana Rosu

Clienţii CEC Bank se pot autentifica de astăzi în aplicaţia de Mobile Banking pe baza amprentei digitale stocată în smartphone.

"Prin implementarea acestei noi facilitati in aplicatia de Mobile Banking, clientii CEC Bank se pot autentifica in mod facil si in conditii de deplina securitate. Astfel, in acord cu strategia asumata, CEC Bank continua cursa pe linia digitalizarii si imbunatatirii experientei clientului”, a declarat Radu Gratian Ghetea, Presedinte - Director General CEC Bank.

Aplicatia permite efectuarea de plati intra si interbancare in lei si valuta, plata facturilor, efectuarea schimburilor valutare, constituirea/lichidarea depozitelor si obtinerea de informatii financiare direct de pe telefonul mobil, instantaneu.

O alta functionalitate a aplicatiei o reprezinta plata facturilor de utilitati prin scanarea codurilor de bare cu camera telefonului mobil, facilitate disponibila pentru partenerii cu care banca a incheiat conventii de colectare.

Platforma permite si localizarea prin coordonate GPS a tuturor unitatilor teritoriale si a ATM-urilor bancii, aceasta fiind integrata cu hartile disponibile pe terminalele mobile.

De asemenea, aplicatia permite achitarea tuturor tipurilor de taxe si impozite.

 

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 12.07.2018

 
Cuvinte cheie:
aplicatie
, cec
, cec bank
, clienti
, smartphone
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide