Gigantul francez Carrefour se aliază cu zeci de start-up-uri pentru a schimba faţa retailului în Noua Revoluţie Industrială

20 iun 2017 Autor: Dan Grigore Ivan

Carrefour, unul dintre cei mai mari retaileri ai lumii, a prezentat, în cadrul celei de a doua ediţii a conferinţei Viva Technology din capitala Franţei, o parte din soluţiile pe care le pregăteşte compania franceză sau partenerii săi pentru a se plia noilor exigenţe generate de contextul unei lumi în profundă schimbare.

Coşuri inteligente (foto dreapta), magazine bio dedicate, reclame bazate pe holograme, realitate virtuală sau aplicaţii care permit o mai bună coordonare a lanţului de aprovizionare sunt câteva dintre inovaţiile care ar putea deveni banalităţi în următorii ani.

Viva Technology, conferinţa care a reunit 1.000 de investitori, 5.000 de start-up-uri şi 7.000 de CEO, face parte dintr-un efort mai larg al francezilor de a transforma Parisul într-un Silicon Valley al Europei.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 20.06.2017

 
Cuvinte cheie:
carrefour
, start-up
, finantare
, retail
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide