ZF Mobilio '18

Adrian Locusteanu, Telekom România: Sunt trei aspecte ale GDPR şi niciunul nu ar trebui ignorat: Aspectul tehnologic, aspectul de business şi aspectul de legal

23 apr 2018 Autor: Ştefan Stan

Sunt companii care tratează GDPR-ul ca un exerciţiu de ”legal”. Sunt alte companii unde totul pleacă de la IT, care ştie tot ce trebuie cumpărat şi ştiu soluţiile care ne vor face GDPR compliant. De fapt sunt trei aspecte şi poate niciunul nu ar trebui ignorat: Aspectul tehnologic, aspectul de business şi aspectul de legal. Se va schimba modul de interacţionare cu clineţii ca business, tehnologic e o ocazie perfectă de a pune lucrurile în ordine, iar răspunderea este de legal. Acesta este principalul punct slab, felul în care este abordat exerciţiul, a declarat Adrian Locusteanu, delivery director, business segment, Telekom România, în cadrul ZF Mobilio 18. 

 

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

 
Cuvinte cheie:
telekom
, business
, companii
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide