Conferinţa ZF Branduri româneşti, Cluj-Napoca

Adrian Docea, creative director Heraldist & Wondermarks: Brandurile româneşti au o dezvoltare haotică

Secțiune susținută de Medlife Logo

11 iun 2018 Autor: Răzvan Botea

♦ Următorul eveniment ZF dedicat brandurilor româneşti va avea loc marţi, la Iaşi.

Brandul reprezintă managementul repu­taţiei unei companii, iar brandingul este o investiţie pe termen lung, pentru că valoarea brandului creşte, iar un brand nu se construieşte în două luni, atunci se pot pune doar bazele, a spus Adrian Docea, creative director la Heraldist & Wondermarks, în cadrul conferin­ţei ZF Branduri româneşti Cluj-Napoca.

„Companiile româneşti amână prea mult, fac confuzie în ceea ce înseamnă brand şi fac multe aproximări, astfel că brandurile româneşti au o dezvoltare haotică. Cel mai frecvent lucuru pe care îl aud de la companii este că nu au bani să investească în branding. Brandingul nu este printre priorităţi pentru că oamenii nu îi înţeleg valoarea.”

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 11.06.2018

*MedLife susține informarea și educarea ca sursă principală de dezvoltare a unui business sănătos. De aceea, recomandăm informarea continuă cu ajutorul articolelor din secțiunea Companii!

 
Cuvinte cheie:
branduri
, director
, dezvoltare
, brand
, cluj napoca
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide