ZF RETAIL 2018

Alexandru Bratu, country manager, JYSK: Magazinul viitorului combină online cu offline, unul în care este foarte uşor să cumperi şi să plăteşti

10 mai 2018 Autor: Roxana Rosu

Magazinul viitorului combină online cu offline, unul în care este foarte uşor să cumperi şi să plăteşti, în trend cu tinerii consumatori, a declarat Alexandru Bratu, country manager, JYSK , la conferinţa ZF Retail 2018.

"Media magazinelor din România este cu 50-70% mai mare decît in alte tari, dar principalul motiv este lipsa competitorilor. Într-o piaţă matură sunt mulţi retaileri , la noi nu. Vrem 130-140 magazine, cam aceasta este capacitatea pieţei, de la 57 acum, ne uităm la oraşele mici. Dar ne lovim de lipsa spaţiilor, sunt puţin dezvoltatori. În malluri nu mergem, sunt prea multe reguli şi nu ne plac. Stradal, e greu să amenajăm din punct de vedere tehnic"

Alte declaraţii: 

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

 
Cuvinte cheie:
viitor
, magazin
, manager
, offline
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide