Businessul Amway s-a apropiat de pragul de 100 mil. lei după ce a crescut cu circa 10% în 2017. „Consumatorii români sunt mai interesaţi de calitatea vieţii şi adoptarea unui stil de viaţă sănătos.”

5 ian 2018 Autor: Cristina Rosca

Ioana Enache conduce operaţiunile Amway de mai bine de cinci ani. „De ceva timp observăm că în România se cumpără mai mult, dar cu accent mai puternic pe calitatea produselor”.

Compania de vânzări directe Amway, care are în portofoliu atât produse cosmetice şi de îngrijirea locuinţei, cât şi o gamă de nutriţie, a obţinut o creştere a businessului de circa 10%, ceea ce înseamnă că businessul s-a apropiat de pragul de 100 mil. lei.

„Continuăm să culegem rodul investiţiei substanţiale în consolidarea relaţiei cu partenerii Amway şi continuăm creşterea pe piaţa locală. Fără a dispune de datele finale pentru 2017, pot estima că vom avea o creş­tere de aproximativ 10% faţă de anul precedent”, spune Ioana Enache, executivul român care conduce operaţiunile Amway de mai bine de cinci ani. Ea este responsabilă şi pentru pieţele din Bul­garia şi Grecia totodată, po­trivit profilului său de pe reţeaua de socializare de business LinkedIn.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 05.01.2018

 
Cuvinte cheie:
Amway
, cosmetice
, consumatori
, ingrijire
, locuinta
, nutritie
, Ioana Enache
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide