Ilinca Păun, Colliers: Spaţiile de co-working, care sunt birouri închiriate cu ora sau luna, vor câştiga teren în rândul tinerilor care lucrează la proiecte pe cont propriu. Generaţiile Y şi Z vor birouri neconvenţionale cu design modern şi creativ şi facilităţi de evenimente

Secțiune susținută de Medlife Logo

20 dec 2017 Autor: Bogdan Alecu

Ilinca Păun, managing partner la Colliers International România: După abonament la centrul medical, sala de fitness, cursuri de actorie, manichiură, masaj, precum şi acces la multe opţiuni personalizate foarte variate, companiile vor înţelege că cele mai preţioase pentru generaţiile noi sunt flexibilitatea şi posibilitatea de apartenenţă la diverse comunităţi în afara biroului.

În următorii cinci ani, tot mai multe companii de servicii vor oferi ca beneficiu pentru angajaţi un abonament la reţelele de spaţii de tip co-working din oraşul lor, numite şi hub-uri, susţine Ilinca Păun, managing partner al companiei de consultanţă imobiliară Colliers International România.

Ea este de părere că nevoia pentru astfel de spaţii apare datorită unor noi tendinţe legate de forţa de muncă şi mediul de business. Printre aceste tendinţe se numără creşterea numărului de tineri care lucrează la proiecte pe cont propriu, în colaborări cu firme locale şi internaţionale, dar şi creşterea numărului de firme înfiinţate de tineri între 25 şi 30 de ani care doresc să devină antreprenori. În plus, apetitul tinerilor din corporaţii (generaţiile Y şi Z) pentru birouri neconvenţionale, cu design modern şi creativ, complementar cu birourile cu branding agresiv corpo­ratist, contribuie la aceste tendinţe. Un factor este şi trecerea de la un program fix la birou către un program flexibil de lucru, combinat cu posibilitatea de a lucra în afara biroului, chiar şi de acasă. Lista este completată de nevoia de spaţii de evenimente pentru conferinţe, traininguri şi workshopuri, cu designul şi atmosfera care să stimuleze creativitatea şi procesele de inovaţie în rândul participanţilor. Mai mult, există interesul finanţatorilor de tip angel investor de a accesa cu uşurinţă, într-un singur loc, tineri cu idei.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 20.12.2017

*MedLife susține informarea și educarea ca sursă principală de dezvoltare a unui business sănătos. De aceea, recomandăm informarea continuă cu ajutorul articolelor din secțiunea Companii!

 
Cuvinte cheie:
Ilinca Paun
, Colliers
, Spatii de co-working
, birouri
, design
, angajati
, beneficii
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide