Lego a ajuns la nouă magazine prin extinderea în Sun Plaza. „Avem o creştere sănătoasă“

joi, 20:47 Autor: Georgiana Mihalache

Brandul Lego are o cotă de piaţă de 10,4% pe segmentul jucăriilor tradiţionale în România.

Lego România, reprezentanţa producătorul danez de jucării, prezentă pe piaţa românească din 2011, a intrat cu un magazin în Sun Plaza Shopping Center din Bucureşti în septembrie şi a ajuns astfel la nouă magazine în România. Strategia grupului danez în România a urmat extinderea cu magazine în centrele comerciale din Bucureşti (AFI Palace Cotroceni, Promenada, Mega Mall), Ploieşti, Cluj sau Constanţa, iar veniturile companiei au crescut semnificativ de la an la an.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 12.10.2017

 
Cuvinte cheie:
crestere
, magazine
, sun plaza
, extindere
, romania
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide