P & G, Unilever, Henkel şi L’Oréal domină vânzările de şampon, o piaţă de 73 de milioane de euro

Secțiune susținută de Medlife Logo

27 sep 2017 Autor: Cristina Rosca

Românii cheltuie anual 73 de milioa­ne de euro pe şampon o piaţă dominată clar de multinaţionale precum P & G, Unilever, Henkel sau L’Oréal, arată datele oferite de compania de cercetare de piaţă Euromonitor. Şamponul este de altfel unul dintre produsele de îngrijire cu cea mai bună penetrare din piaţă, de circa 93%, semn că este folosit atât de per­soa­nele din mediul urban cât şi de cele din mediul rural. Pe de altă parte, celelalte seg­men­te de pe pia­ţa de îngri­jire a părului, respectiv bal­samul de păr, măştile sau pro­dusele pen­tru styling, au o rată de penetrare de doar 30%, semn că există poten­ţial de creştere.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 27.09.2017

*MedLife susține informarea și educarea ca sursă principală de dezvoltare a unui business sănătos. De aceea, recomandăm informarea continuă cu ajutorul articolelor din secțiunea Companii!

 
Cuvinte cheie:
piata
, henkel
, l'oreal
, unilever
, p&g
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide