Primele mutări la Albalact sub francezii de la Lactalis. Relansarea Fulga a adus brandului de lactate vânzări mai mari cu 36%

5 feb 2018 Autor: Mădălina Panaete

♦ Brandul Fulga, cu o istorie de 14 ani, reprezintă mai mult de 10% din vânzările anuale ale Albalact, liderul pieţei de lactate.

Albalact, cel mai mare jucător de pe piaţa de lactate după cifra de afaceri raportată în 2016, a relansat în a doua parte a anului trecut brandul Fulga, care are ca principal target copiii, relansare care a readus vânzările mărcii de lactate pe o pantă ascendentă.

„Fulga este brandul numărul doi în piaţa românească a laptelui UHT (...). Relansarea, în septembrie 2017, a adus deja o creştere cu 36% a cifrei de afaceri a acestui brand. Aşadar, a fost o decizie bună cu un impact important în afacerile companiei“, a declarat pentru ZF Cristina Miclea, director de mar­keting al Albalact, companie cu o cifră de afaceri de 528 de milioane de lei (117 mil. euro) în 2016 (ultimele date disponibile). Rezultatul este raportat după standardele internaţionale de raportare. Cristina Miclea spune că brandul Fulga reprezintă un procent de double digit (peste 10% - n.red.) din vânzările Albalact.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 05.02.2018

 
Read this article in english on www.ZFenglish.com
Cuvinte cheie:
Albalact
, Lactalis
, Relansare
, Fulga
, brand
, lactate
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide