Conferinţa ZF Branduri Româneşti

Radu Savopol, Co-founder & General Manager, 5 to go: Bat multe companii la uşă, să cumpere businessul sau brandul, dar nu am făcut o evaluare

Secțiune susținută de Medlife Logo

4 oct 2017 Autor: Roxana Rosu

Un brand este ceea am simţit eu dimineaţă, când am deschis un coffee drive in Mogoşoaia, şi 40 din primii 50 de clienţi ştiau de 5 to go. Asta e un brand, ce am construit în 5 ani. Sunt branduri la care e greu să le pui o valoare. Noi putem mult suflet în ele, toţi micii antreprenori români, a spus Radu Savopol, Co-founder & General Manager, 5 to go.

Brandurile se dezvoltă mai rapid acum, e mai uşor. Noi facem 3 ani de la lansare. Nu am inventat noi cafeaua, nici modul de a-l vinde to go, dar am adus produse inedite.

Am făcut şi un pub, un brand de 20 de ani, un reper deja în Bucureşti.

La 5 to go s-a făcut ca la carte. Eu am desenat logo, sunt designer.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

*MedLife susține informarea și educarea ca sursă principală de dezvoltare a unui business sănătos. De aceea, recomandăm informarea continuă cu ajutorul articolelor din secțiunea Companii!

 
Cuvinte cheie:
brand
, general manager
, refuz
, business
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide