Americanii de la Johnson & Johnson au un sfert din piaţa de 70 mil. lei a produselor de îngrijire pentru copii

Secțiune susținută de Medlife Logo

14 iun 2018 Autor: Cristina Rosca

Românii cheltuie anual 70 mil. lei pentru produse de îngrijire a copiilor şi bebeluşilor, piaţa fiind pe un trend ascendent deja de câţiva ani. Ritmul de creştere este însă de sub 5%, arată datele oferite de compania de cercetare de piaţă Euromonitor.

Mai exact, în 2017 vânzările de pu­dră de talc, uleiuri şi alte produse similare au avansat cu 3,4% după ce anterior plusul fu­se­se de 5,3 procente, conform aceleiaşi surse.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 14.06.2018

*MedLife susține informarea și educarea ca sursă principală de dezvoltare a unui business sănătos. De aceea, recomandăm informarea continuă cu ajutorul articolelor din secțiunea Companii!

 
Cuvinte cheie:
piata
, produse
, copii
, ingrijire
, americani
, crestere
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide