Conferinţa ZF Branduri româneşti, Iaşi. Florin Cucu, manager la Sofiaman: Mi se pare incredibil că nu avem branduri cu adevărat mari în industria textilă

29 iun 2018 Autor: Georgiana Mihalache

Florin Cucu, managerul Sofiaman:

Tocmai din dorinţa de a ne diferenţia ca brand am început să ne facem propriile magazine, am ajuns la 15, o parte francizate

Sofiaman, o companie din Târgu- Neamţ înfiinţată în 1996, specializată în producţia şi vânzarea de pijamale, îşi construieşte un brand pe o piaţă de nişă, însă Florin Cucu, managerul companiei, spune că industria textilă românească nu a dat un brand local puternic. El a fost prezent la conferinţa ZF Branduri româneşti organizată la Iaşi.

„Mi se pare incredibil că nu avem branduri cu adevărat mari în acest domeniu, este o industrie care nu poate fi foarte mult automatizată, necesită forţă de muncă multă şi calificată.”

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 29.06.2018

 
Cuvinte cheie:
Sofiaman
, branduri
, refuz
, industrie
, manager
, conferinta
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide