Conferinţă ZF Branduri româneşti. Levente Szell, director general al Agrosel: Sunt lanţuri de magazine care limitează brandurile româneşti

Secțiune susținută de Medlife Logo

6 iun 2018 Autor: Simona Tatu

Producătorul de seminţe Agrosel din Câmpia Turzii, judeţul Cluj, controlat de antreprenori locali, a ajuns să lucreze cu o marjă de profit net de 13% după ce în 2011 a traversat o perioadă mai dificilă care a determinat restructurări în business.

„În 2011 ne-am confruntat cu o situaţie dificilă când un lanţ de maga­zi­ne a preluat un alt lanţ şi au decis să renunţe la colaborarea cu Agrosel. Am pierdut 10% din cifra de afaceri şi am concediat 10 oameni. Atunci mi-am data seama că nu e suficient să ai un produs de calitate, ci ai nevoie de ceva mai mult şi anume de brand“, a spus Levente Szell, director general al Agro­sel. El a fost prezent la sfârşitul lunii mai la conferinţa Branduri româneşti, organizată de ZF la Cluj-Napoca.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 06.06.2018

*MedLife susține informarea și educarea ca sursă principală de dezvoltare a unui business sănătos. De aceea, recomandăm informarea continuă cu ajutorul articolelor din secțiunea Companii!

 
Cuvinte cheie:
branduri
, conferinta
, director general
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide