Inditex a avut o creştere a afacerilor de 7% pe fondul majorării cu 41% a vânzărilor online ale Zara

14 mar 2018 Autor: Departamentul Economic

Vânzările online ale magazinului Zara au crescut în 2017 cu 41%, ceea ce a generat o creştere a Grupului Inditex - care deţine brandurile Zara, Stradivarius, Bershka, Pull&Bear, Massimo Dutti, Oysho, Zara Home şi Uterqüe - de 7%, înregistrând un profit de 3,37 miliarde de euro, relatează BBC.

Reprezentanţii grupului Inditex au declarat că, în 2017, 10% din vânzările totale au fost online, înregistrând un profit net de 3,37 miliarde de euro şi venituri de 25,34 miliarde de euro.

Cifra de 10% pentru vânzările online nu este cu mult sub cea de 12% înregistrată de rivalul grupului, H&M, dar este mult mai scăzută decât cea de 40% consemnată de compania britanică Next.

La finalul anului trecut, Inditex a avut 7.475 de magazine la nivel mondial, cu o creştere netă de 183.

În 2017, site-urile Inditex au fost vizitate de 2,42 miliarde de vizitatori şi au înregistrat 249.000 de comenzi pe oră.

Acţiunile au scăzut cu 2,5% în Madrid, până la 23,65 euro, iar în ultimele 12 luni au scăzut cu aproape 25%.

Inditex este fondată şi deţinută de miliardarul Amancio Ortega, al patrulea cel mai bogat om din lume, iar în România compania este prezentă prin brandurile Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home şi Uterqüe.

 
Cuvinte cheie:
ZARA
, RETAIL
, INDITEX
, crestere
, online
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide