Producătorul de cosmetice Farmec Cluj vrea să ajungă la 31 de magazine de brand în România până la finalul lui 2018

17 apr 2018 Autor: Cristina Rosca

Compania şi-a majorat în 2017 cifra de afaceri cu peste 9%, până la 214 milioane de lei.

Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare pro­­ducător de cosmetice, activ şi pe pia­­­ţa de retail de câţiva ani, şi-a bu­ge­tat pentru 2018 deschiderea a zece ma­­ga­­zine la nivel naţional, ca parte a unui plan investiţional de peste 11 mi­l. lei (2,4 mil. euro). Astfel, re­ţeaua de ma­­ga­­zine ar ajunge la 31 de unităţi.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 17.04.2018

 
Cuvinte cheie:
farmec
, brand
, cosmetice
, magazine
, cluj
, producator
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide