România este o felie mică în plăcinta polonezilor de la AmRest (Starbucks): a noua piaţă dintr-un total de 16

Secțiune susținută de Medlife Logo

18 iul 2018 Autor: Cristina Rosca

Grupul AmRest, un gigant polonez din domeniul HoReCa, opera în sistem de franciză la finalul anului trecut 36 de cafenele Starbucks în România, valoare ce poziţiona piaţa locală pe locul nouă dintr-un total de 16 ţări.

Mai exact, grupul are 1.636 de restaurante şi cafenele pe 15 pieţe europene şi în China. În total polonezii au în portofoliu şapte branduri offline şi unu online, o parte dintre ele fiind branduri gigant operate în sistem de franciză cum este cazul KFC, Pizza Hut, Starbucks sau Burger King. Altele sunt branduri proprii. Pe piaţa locală există doar un singur brand operat – Starbucks. 

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 18.07.2018

*MedLife susține informarea și educarea ca sursă principală de dezvoltare a unui business sănătos. De aceea, recomandăm informarea continuă cu ajutorul articolelor din secțiunea Companii!

 
Cuvinte cheie:
AmRest
, piata
, romania
, starbucks
, polonezi
, cafenele
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide