Şefa companiei Amgen: Moleculele inovative nu intră pe piaţă în ritmul la care ar avea nevoie România

13 iul 2018 Autor: Mirabela Tiron

Alina Culcea, şefa Amgen România, companie americană ce a intrat pe piaţa locală în 2010 cu un birou în Capitală şi care vinde medica­mente pe reţetă pentru afecţiuni oncologice, spune că moleculele inovative nu intră pe piaţa locală la fel de uşor cum se întâmplă în ţările vest-europene.

„Am adus tratamentul inovator în regim compensat pentru leucemie limfoblastică acută. Există bunăvoinţă pe piaţa locală, dar moleculele inovative nu intră pe piaţă în ritmul la care România are nevoie, nu intră aşa uşor cum se întâmplă în alte ţări“, a declarat Alina Cul­cea. Ea a preluat conducerea companiei Amgen pe 1 februarie, anterior a asigurat conducerea companiei Novartis.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 13.07.2018

 
Cuvinte cheie:
piata
, intrare
, companie
, molecule
, refuz
, romania
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide