Studiu Transavia: Şapte din zece persoane consumă carne de pui de mai multe ori pe săptămână. 77% se aprovizionează din hipermarket sau supermarket

Secțiune susținută de Medlife Logo

19 iul 2017 Autor: Roana Rotaru

Hypermarketurile şi supermarketurile sunt cele mai frecventate locuri de unde românii aleg să cumpere carnea de pui, 77% dintre respondenţii studiului preferând să cumpere din lanţurile de magazine de comerţ modern, în timp ce magazinele fizice specializate şi magazinele alimentare obişnuite sunt preferate de un număr mult mai mic de persoane, sub 50%, potrivit unui studiu realizat de compania de cercetare de piaţă iSense Solutions pe un eşantion de 520 de persoane.

„Rezultatele studiului plasează carnea de pui în topul preferinţelor romanilor, 7 din 10 persoane susţinând ca o utilizează pentru pregătirea meselor de mai multe ori pe săptămână. Tipurile de carne de pui gătite cel mai des sunt pieptul de pui (82%), pulpele superioare de pui (77%) si pulpele inferioare de pui (72%)”, se arată în studiul comandat de producătorul de carne de pui Transavia.

Judecând după consumul mediu anual pe cap de locuitor, în topul preferinţelor românilor se află carnea de porc cu un consum mediu anual de 31,3 kilograme pe cap de locuitor, faţă de 23 kilograme cât reprezintă consumul mediu anual de carne de pasăre pe cap de locuitor, potrivit datelor Institutului Naţional de Statistică. 

*MedLife susține informarea și educarea ca sursă principală de dezvoltare a unui business sănătos. De aceea, recomandăm informarea continuă cu ajutorul articolelor din secțiunea Companii!

 
Cuvinte cheie:
studiu
, pui
, carne
, aprovizionare
, hipermarket
, supermarket
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide