The Body Shop: Bucureştiul reprezintă 70% din business, dar cele mai mari creşteri de vânzări sunt în provincie

Secțiune susținută de Medlife Logo

20 dec 2017 Autor: Cristina Rosca

♦ Retailerul de cosmetice The Body Shop are în România o reţea de opt magazine dintre care şase în Bucureşti şi câte unul în Cluj-Napoca şi Timişoara.

Lanţul de magazine de produse cosmetice The Body Shop este prezent pe piaţa locală de circa 18 ani, însă a avut o expansiune prudentă.

„Avem opt magazine The Body Shop în România, ultimul deschis fiind în Iulius Mall Cluj în toamna trecută. În 2017 nu mai deschidem magazine, pentru 2018 suntem în negocieri cu o nouă locaţie agreată deja“, spune Dana Tudorache, unul dintre cei mai longevivi manageri locali, care conduce operaţiunile The Body Shop de la intrarea companiei pe piaţa locală.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 20.12.2017

*MedLife susține informarea și educarea ca sursă principală de dezvoltare a unui business sănătos. De aceea, recomandăm informarea continuă cu ajutorul articolelor din secțiunea Companii!

 
Cuvinte cheie:
The Body Shop
, magazine
, cosmetice
, retailer
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide