Vola.ro a avut în prima jumătate a anului o creştere de 26% a veniturilor nete, după un avans de 43% în 2016

4 aug 2017 Autor: Roxana Rosu

Portalul de turism Vola.ro a înregistrat în prima jumătate a anului o creştere de 26% a veniturilor nete, după un avans de 43% în 2016, când compania a atras 5,9 milioane de euro din vânzarea biletelor de avion, a vacanţelor, a city break-urilor şi a altor servicii turistice.

„Dimensiunea business-ului Vola.ro sau a oricărui business din industria turismului nu este, în mod cert, dată de cifrele bombastice comunicate, ci de valoarea adăugată a acestor cifre. De aceea, mă bucur că în 2017 am reuşit să implementăm această raportare a veniturilor nete şi să renunţăm la raportarea cifrei de afaceri care, cel puţin într-o industrie precum cea a turismului, cu rulaj mare şi marje mici, nu are niciun fel de relevanţă. Pentru Vola.ro această decizie înseamnă o maturizare a business-ului şi mă bucur că avem ocazia să o vedem implementată”, a declarat Daniel Truica, Managing Partner Vola.ro

În 2015, Vola România a avut o cifră de afaceri de aproximativ 42,47 milioane de euro, înregistrând o creştere de 54% faţă de 2014, iar la nivel de grup, cifra de afaceri a fost de 63,25 milioane de euro. În acest an compania a decis să treacă la raportarea veniturilor nete, şi nu a cifrei de afaceri.

De asemenea, proiectul anunţat de Vola.ro la începutul anului, LocalEscapes.ro, a avut o evoluţie ascendentă şi câteva sute de turişti şi-au organizat vacanţele în destinaţii din România. Platforma înregistrează creşteri lunare de două cifre, având deja peste 1.000 de rezervări şi 160 de proprietăţi.

În 2016, volumul vânzărilor de bilete de avion pe platformă a crescut cu aproximativ 51%, faţă de anul 2015. Cele mai populare destinaţii de zboruri au fost Italia, UK, Spania, Germania şi Franţa şi cele mai căutate destinatii de city break au fost Roma, Dubai, Milano, Barcelona, Paris.

Cea mai lungă călătorie a fost de 40 de nopţi, în Magdeburg, iar cea mai scumpă a fost o rezervare de 15 persoane, în Kemer, în valoare de 17.491 de euro. Cel mai ieftin bilet de avion vândut a costat 2,4 euro, pe cursa Bucureşti – Timişoara.

Anul trecut, Vola.ro a primit o investiţie de 5 milioane de euro din partea 3TS Capital Partners, acelaşi fond care a mai investit în Romania în Elefant.ro, InternetCorp, Zoot şi Vector Watch.

 
Cuvinte cheie:
crestere
, turism
, avion
, inregistrare
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide