World Class dezvoltă un parteneriat strategic cu brandul american Under Armour

21 dec 2017 Autor: Cristina Bellu

Kent Orrgren, CEO World Class România

World Class România, cea mai extinsă reţea locală de centre de fitness, deţinută de fondul de investiţii polonez Resource Partners, a semnat un parteneriat strategic cu producătorul american de echipamente sportive Under Armour, în scopul încurajării activităţii fizice în rândul românilor.

“Parteneriatul cu Under Armour este un pas important în continuarea demersului nostru de a influenţa oamenii să devină iubitori ai sportului, promovând sănătatea şi un stil de viaţă activ.“, spune Kent Orrgren, CEO World Class România.

Relaţia dintre alegerea echipamentului potrivit şi mersul la sală este de fapt o consecinţă psihologică, potrivit unui studiu recent referitor la percepţia despre echipamentul sportiv, realizat de Graduate Institute of Sports Science, National College of Physical Education and Sports.

Rezultatele confirmă faptul că dacă oamenii deţin echipamentul corect şi se simt bine în acesta, şansele sunt mai mari ca ei să aibă o încredere de sine sporită şi să execute exerciţiile cu mai mult entuziasm, acordând timpul necesar antrenamentului.

Pe de altă parte, când vine vorba despre alegerea echipamentului sportiv, cei mai mulţi dintre clienţi pun pe primul loc brandul şi stilul ţinutei, mizând mai puţin pe funcţionalitate, un atribut mult mai important.

93% dintre atleţi şi sportivi, femei şi bărbaţi deopotrivă, se simt confortabil cu un echipament achiziţionat din magazin. Cu toate acestea, au sugerat în cadrul studiului, numeroşi factori de îmbunătăţire, precum proprietăţile funcţionale, croiala sau materialele.

Brandul american de echipamente sportive Under Armour a inaugurat luna trecută primul său magazin monobrand din România în centrul comercial Băneasa Shopping City din nordul Capitalei. A doua unitate a fost deschisa în mallul AFI Cotroceni. Local, brandul este adus în sistem de franciză de grupul sârb Kvantum Sport.

World Class România numără în prezent peste 55.000 de membri. În afara Capitalei, furnizorul de servicii sportive, preluat în 2014 de fondul polonez de investiţii Resource Partners, a pariat pe Cluj-Napoca, dar şi pe Timişoara, Bacău, Iaşi, Craiova, Piteşti şi Ploieşti, conform datelor disponibile pe site-ul companiei.
 

 
Read this article in english on www.ZFenglish.com
Cuvinte cheie:
american
, parteneriat strategic
, brand
, dezvoltare
, romania
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide