Stelian Bogza, Benefit Online: Companiile care ne sunt cliente au investit anul acesta aproximativ 30 mil. lei pentru beneficiile angajaţilor

19 dec 2016 Autor: Mihaela Pascari

Banii s-au dus pe abonamente la sală, vacanţe sau electronice.

Stelian Bogza, cofondator al Benefit Online, platforma care le permite angajaţilor să îşi aleagă beneficiile în limita unui buget stabilit de angajator, spune că firmele din portofoliul său au cheltuit anul acesta aproximativ 30 de milioane de lei (circa 6,5 mil. de euro) pentru beneficiile angajaţilor.

Resursele investite au fost utilizate pentru diverse categorii de beneficii precum pensii private, vacanţe în România, tichete de masă sau traininguri profesionale, dar şi pentru achiziţionarea de produse electronice, abonamente la sală, vouchere la retaileri sau cursuri de dezvoltare profesională.

Industriile din care provin companiile din portofoliul de clienţi al platformei sunt IT&C, auto, farma, bancar, telecom, leasing de personal, comerţ retail, turism sau servicii.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 19.12.2016

 
Cuvinte cheie:
angajati
, beneficii
, online
, companii
, clienti
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide