Un salariu pe zi în România. Cât câştigă un customer support pe engleză şi germană

11 oct 2017 Autor: Adelina Mihai

ZF continuă seria de articole de la rubrica „Un salariu pe zi în România“, secţiunea nouă care scoate la suprafaţă nivelurile salariale oferite de companiile care fac angajări. Astăzi, ZF prezintă nivelul salarial oferit de companii pentru poziţia de customer support – engleză şi germană.

Salariul net oferit unui tânăr student sau absolvent fără experienţă care se angajează într-o companie de servicii de externalizare de tip Business Process Outsourcing sau Shared Service Centre şi care vorbeşte la nivel avansat limbile engleză şi germană variază între 3.000  şi 4.000 de lei net pe lună.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 11.10.2017

 
Cuvinte cheie:
germania
, engleza
, castigare
, companii
, zf
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide