Un start-up pe zi

O economistă din Bucureşti realizează bijuterii pe care le vinde şi cu 750 de euro

11 iun 2017 Autor: Simona Tatu

Cleopatra Coşuleţ (44 de ani) a investit 4.500 de euro într-un atelier unde creează bijuterii contemporane sub brandul Cleopatra Coşuleţ Jewelry. Antreprenoarea a urmat cursurile Şcolii de Bijuterie Con­tem­porană As­sam­blage şi creează biju­terii de apro­ximtaiv cinci ani.

„În luna august a anului 2012 am pornit pe acest drum. Valoarea apro­ximativă a investiţiilor făcute în know-how, unelte, materiale, orga­ni­zare, autorizare şi expunere online a fost de 4.500 de euro. Tot ce ţine de reali­zarea bijuteriilor are loc în Bucureşti, într-un mic atelier”, a spus Cleopatra Coşuleţ.

Antreprenoarea spune că momentan lucrează în domeniul economic, iar realizarea bijuteriilor este o activitate pe care o face pe lângă job.  „Lucrez în domeniul economic, dar vreau să ajung să mă ocup exclusiv de realizarea bijuteriilor. În general orele de după job şi uneori şi noaptea le petrec lucrând la proiectele legate de bijuterie”, a mai spus Cleopatra Coşuleţ.

Materialele folosite pentru realizarea bijuteriilor sunt în general metale, dar şi elemente din natură sau materiale reciclate.

„Pe lângă metal, care poate fi argint, alamă, cupru, piesele conţin fie elemente organice, preluate aşa cum sunt din natură (sâmburi de avocado), fie materiale reciclate (plastic – PET, pahare, diverse obiecte), fie răşină şi silicon, fie pietrele semiproţioase şi preţioase, cu formă regulată sau neregulată. Piesa finală poate conţine câte puţin din toate acestea”.

Preţurile pentru o astfel de bijuterie pot varia de la 50 la 750 de euro, datorită faptului că sunt realizate manual şi sunt piese unicat.  „Faptul că realizarea bijuteriilor este exclusiv manuală şi produsul finit este unic şi irepetabil conferă plus valoare piesei şi, de aceea, preţurile se situează între 50 şi 750 euro. Realizarea unei bijuterii poate dura de la două zile până la câteva luni. Cel mai mult a durat realizarea unui colier cusut integral din mărgele care mi-a luat patru luni”, a mai completat Cleopatra Coşuleţ.

În ceea ce priveşte planurile de viitor, antreprenoarea speră să ajungă anul acesta la vânzări de 5.000 de euro şi să îşi realizeze propriul show-room.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 09.06.2017

 
Cuvinte cheie:
Un start-up pe zi
, bijuterii
, Cleopatra Coşuleţ
, economista
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide