ANALIZĂ

Schimbarea la faţă a pieţei de panificaţie. Scad vânzările de pâine ieftină, dar cresc cele de covrigi şi pâine cu seminţe sau din făină integrală

Secțiune susținută de Medlife Logo

13 mar 2018 Autor: Mădălina Panaete

La o simplă căutare de pâine pe magazinul online al Carrefour se găsesc mai bine de 70 de produse din această categorie, iar în cel al Mega Image mai bine de 50.

Creşterea veniturilor populaţiei şi dez­voltarea retailului modern au adus cu sine o extindere a numărului de produse din categoria pâine şi produse de panificaţie de pe rafturile magazinelor.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 13.03.2018

*MedLife susține informarea și educarea ca sursă principală de dezvoltare a unui business sănătos. De aceea, recomandăm informarea continuă cu ajutorul articolelor din secțiunea Companii!

 
Cuvinte cheie:
paine
, produse
, crestere
, panificatie
, piata
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide