Storia
Transportul public în Bucureşti, studiu de caz: Capitala are mai puţine tramvaie şi autobuze decât în 1990, dar este lider european la blocaje în trafic. Care sunt soluţiile?
Transportul public în Bucureşti, studiu de caz: Capitala are mai puţine tramvaie şi autobuze decât în 1990, dar este lider european la blocaje în trafic. Care sunt soluţiile? 24 nov 2018

♦ Din noiembrie, pe străzile Bucureştiului ar fi trebuit să circule 100 de autobuze noi, „în culoarea optimistă turcoaz“, pentru ca anul viitor alte 300 să populeze şoselele oricum aglomerate ale capitalei ♦ Deşi primăria a anunţat că primele 20 de vehicule au fost recepţionate, acestea sunt greu de găsit de călătorii care aşteaptă şi câte 20 de minute în staţii improvizate, pe trotuar, printre maşini şi coşuri de gunoi ♦ Ce este de făcut?

citește mai mult
Andrei Frunză, CEO al Cle­ver Taxi: Datele stau la baza oricărui program pentru decongestionarea traficului. Infrastructura nu a fost imaginată pentru fluxurile de azi, dar odată înţelese datele, rezultă şi soluţiile
Andrei Frunză, CEO al Cle­ver Taxi: Datele stau la baza oricărui program pentru decongestionarea traficului. Infrastructura nu a fost imaginată pentru fluxurile de azi, dar odată înţelese datele, rezultă şi soluţiile 7 nov 2018

„Infrastructura din oraşe nu a fost imaginată pentru fluxurile de azi de călători, dar important este să le înţelegem şi să le rezolvăm“, spune Andrei Frunză, CEO al Cle­ver Taxi, aplicaţia mobilă pentru comen­zile de taxi dezvoltată de compania Clever Tech.

citește mai mult
România, exportatorul net de energie în care curentul abia ajunge la consumatorii săi: O mică afacere din Chişinău sau Belgrad aşteaptă mai puţin să i se aprindă becul decât una din Bucureşti. Ce trebuie făcut?
România, exportatorul net de energie în care curentul abia ajunge la consumatorii săi: O mică afacere din Chişinău sau Belgrad aşteaptă mai puţin să i se aprindă becul decât una din Bucureşti. Ce trebuie făcut? 5 nov 2018

Un consumator comercial de talie medie din Bucureşti care este legat la reţeaua de distribuţie gestionată de italienii de la Enel are de trecut prin 9 proceduri şi poate aştepta până la 174 de zile pentru a fi conectat la electri­ci­tate, cu această „performanţă“ România ocupând locul 154 din 190 de economii analizate de Banca Mondială pentru uşurinţa de a face afaceri.

citește mai mult
Idei de investiţii: care sunt cele mai profitabile industrii din regiune şi care sunt campionii locali într-un top al celor care ştiu să facă bani
Idei de investiţii: care sunt cele mai profitabile industrii din regiune şi care sunt campionii locali într-un top al celor care ştiu să facă bani 2 nov 2018

Industria chimică, producătorii de cauciuc, industria farma, telecomul şi industria petrolieră reprezintă cele mai solide domenii de investiţii în ceea ce priveşte marjele de profit generate la nivel regional, scrie portalul seenews.com. Vestea proastă pentru România este că piaţa locală a fost una dintre puţinele care aproape şi-au îngropat industria chimică.

citește mai mult
Comoara nebănuită a celor mai sărace zone: Vaslui sau Botoşani, printre cele mai tinere judeţe din România. Care sunt însă judeţele unde investiţiile nu vor veni din cauza îmbătrânirii populaţiei
Comoara nebănuită a celor mai sărace zone: Vaslui sau Botoşani, printre cele mai tinere judeţe din România. Care sunt însă judeţele unde investiţiile nu vor veni din cauza îmbătrânirii populaţiei 31 oct 2018

Constant clasate la coada clasamentului în materie de business, unele judeţe din Moldova au o comoară nebănuită, şi anume, o pondere ridicată a tinerilor sub 35 de ani. În contextul în care disponibilitatea forţei de muncă devine mai importantă decât costul acesteia, menţinerea tinerilor în aceste judeţe poate reprezenta soluţia pentru redresarea lor economică.

citește mai mult